Re: Odświeżanie nawyświetlaczach

Autor: powolniak (vojciech_at_gazeta.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 23:04:39 MET

Użytkownik "Hubert Kacprzak" <hiubi_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał(a):
>

> Ale finalnie może ktoś wyciągnąć wnioski, czy 60Hz dla zdrowia w laptopach
to jest problem, czy nie (w kineskopowych raczej jest)? Z tego co
zrozumiałem, to nie mam się o co martwić (szczególnie, że nie gram w związku
z tym nic mi nie lata z prędkością światła po ekranie ;-))

60 Hz to nie jest problem dla zdrowia w laptopach. Poza tym LCD nie
promieniują tak szkodliwie jak bańki, więc masz podwójną korzyść dla
zdrowia.