Re: słaby wynik w 3D MARK 2001 SE

Autor: powolniak (vojciech_at_gazeta.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 22:58:40 MET

Użytkownik "mussonet" <mussonet_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> A jak sprwdzić czy geforce 2Mx400 pracuje na 128bit magistrali?
> kupiłem taką ale nie jestem pewny czy faktycznie pracuje na 128bit
> waldek

Jest taki program rivatuner. Do ściągnięcia ze strony nvidii. Pokazuje
szerokość szyny.
A jeśli chodzi o wyniki pod 98SE a XP - u mnie są identyczne, więc Doman do
doma.
Mój kumpel też się ostatnio naciął na MX400 64 bit i jest wolniejszy niż mój
MX200. Ma taktowanie pamięci tylko 143 MHz. Oczywiście pamięć SDRAM. Na
Durku 1200 punktów też 1200 :(((