[ot] tuner AverTV HELP!!!

Autor: SimonX (sbronko_at_tlen.pl.SKASUJ.TO)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 20:42:46 MET

Witam

zakupilem wlasnie tuner TV
Aver Media AverTv Capture model 103

i mam go przetestowac i ew. jutro moge oddac, jakby nie dzialal - ponoc z
tunerami nigdy nic nie wiadomo :-)
no i problem jets taki, ze Ci goscie w sklepie mieli jakis ostatni
egzemplarz - widac ze uzywany - pudelko mocno sfatygowane - instrukcja tez
widac ze nie nowa
nie zauwazylem ze nie dali mi CD !! :-((
jest tylko jakas dyskietka AverTv update - do instalacji po zainstalowaniu
sterownikow i softu

sciagam z netu sterowniki i soft (mam nadzieje ze soft tez jest w tym zipie)
ale wiem ze bede potrzebowal product key
no a nie mam go, bo nie dostalem CD
jezeli ktos ma taki tuner bardzo prosze o udostepnienie klucza!
jak go nie znajde jakos w sieci, to jutro po prostu zwroce tuner i kupie
gdzie indziej
ale ten - ze wzgledu na to pudlo itd zostal przeceniony do 255zl

mozliwe tez ze jak pojade do sklepu jutro to mi znajda to cd i dadza
mimo wszystko chcialem dzis sprawdzic czy toto dziala - wiec prosze - jak
ktos ma
niech pomoze

dzieki - i przepraszam reszte za "maly" OT

--
pozdrawiam, Szymon