Co z tym zrobić?

Autor: BTR (bartoszr_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 20:52:17 MET

Witam,

Może to nie ta grupa ale sprubować można.
Wracam wczoraj po długim weekendzie do domu, a w komputerze jakiœ
"dziwolšg". Młodszy brat w jakiœ nieznany mi sposób "zainstalował" program
"Ulubione strony = Sexowne dupy" - ikonka to twarz dziewczyny, łšczšcy się
ze stronami erotycznymi. Jak go mam odinstalować? Kiedyœ już coœ podobnego
"zainstalował", nazywało się dialer - ikonkš były usta, i dzwoniło na
0-700... ale jakoœ to usunšłem. Teraz nie daje rady, czy muszę zrobić format
c:\?

          Dziękuję i pozdrawiam,
          Bartosz T. RudŸ