Re: ECS ECS-owi nie rowny ( P I L N E ! ! ! ! ! )

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 18:54:05 MET

On Tue, 12 Nov 2002 11:15:52 +0100, Marek Szerszyński
<marek_at_poczta.pl> wrote:
>Za co chwalisz ten wyrób? Jeśli już nawet płyta jest w pełni sprawna
>i nie stwarza żadnych problemów, to fakt pozostaje faktem, że są to
>jedne z najgorszych, najsłabiej wyposażonych i najmniej wydajnych płyt
>na rynku.

Maluchy sa od wielu lat jednymi z najgorszych i najslabiej
wyposazonych
samochodow na swiecie, a dopiero (chyba) trzy lata temu zaprzestano
ich
produkcji bo wciaz byl popyt na te auta! No i co z tego ze ecs to nie
jest fullwypas jezeli mozna skroic z takiej plyty komputer na miare
potrzeb uzytkownika - bardzo wyraznie napisalem, ze niezbyt
wymagajacego
uzytkownika, a takich jest i bedzie najwiecej.

> Nie ma za co ich chwalić, no może za cenę...

I o to mi chodzilo: stosunek mozliwosci/cena. Myslisz ze dlaczego,
mimo zlej
opinii plyty ecs wciaz sie niezle sprzedaja? Niektore sklepy, zwlasza
malych miastach maja plyty glowne tylko takiej marki na skladzie.
Ludzie
nie maja kasy!!! Zrozum to i pozwol im sie cieszyc tym, na co ich
stac!

Pozdrawiam
Mateusz Mazur

--