Re: Monitor 17" LG F700P kupilem - oddalem:) -dlugie

Autor: MAX (max_kr[w-y-t-n-i-j---t-o)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 18:58:13 MET

Użytkownik "GM" <universum_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Cz
> Jesli jest to pierwszy monitor to wszystko jest ladne i kolorowe(zwlaszcza
> XP).....

Z drugiej jednak strony kompa wykorzystuję praktycznie tylko do pisania i
obróbki tekstu (MS Word 2000 i Acrobat 5.0), oraz do netu - może dlatego nie
widzę wad.
Ale od pięciu dni siędzę przed F700B po 14/24 i na razie nie czuję zmęczenia
oczu (nadrabiam zaległości) - a to dla mnie jest ogromny plus.

Pozdro
MAX