Re: najwieksza glupota ? :)

Autor: adam (adam_at_no-address.com)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 17:04:56 MET

Najwieksza glupota to posiadac komputer i nie lubic go.
Dzwoni kumpel. Cos funkcjonuje inaczej niz zwykle. Opisuje problem -
klasyczne objawy rozsypywania sie systemu (w98), zazwyczaj dokonuje sie
wtedy reinstalacji.
Mowie co i jak - po drugiej stronie cisza.
Pytam - kiedy ostatnio instalowales windows ?
"Nic nie instalowalem, jest tak jak bylo kiedy kupilem peceta"
OK - kiedy kupiles ?
"2.5 roku temu"
Faktycznie, jak sie nic nie robi to bywa, ze system pochodzi dluzej ale zeby
az tyle ...
Gosc zrobil kwadratowe oczy jak sie dowiedzial, ze system ma to do siebe, ze
sie z czasem wykrzacza - nie sadze zeby mi uwierzyl.

Komputer jest oczywiscie skladakiem, znajomy kumpla mu sprzedal bo sprawil
sobie nowy, a ten byl skladany po najmniejszych kosztach. Problem za
problemem.

Dzwoni niedawno - "wez wpadnij, zrob porzadek bo nic nie dziala tak jak
kiedys". Pytam - masz wszystkie plytki, sterowniki, system itd ? On mi na to
"nie, a ty nie masz" ?
Zasugerowalem mu "skok na drzewo" z tym problemem.

Facet ma sklep, wymyslil sobie niedawno, ze bedzie oferte na dyskietkach
dawal z plikami w xls. Nie dosc, ze przysyla mi to gowno i prosi zebym jakas
pozycje wywalil (ma Excela - skad, nie pytajcie:) to jeszcze za kazdym razem
prosi o skopiowanie tego na dyskietki bo on nie wie (i nie chce) wiedziec
jak.

Niedawno przyslal mi jakis xls z prosba o wydrukowanie bo u niego komp sie
wiesza jak zaczyna drukowac. Dobra. Otwieram, katalog ma 56 000 pozycji i
faktycznie jak chce sie to drukowac to komputer staje na jakis czas, a ten
jego z jakims Pentium to sie "wiesza" : )

Za kazdym razem gdy trzeba dodac konto pocztowe, czy newsowe musze pisac
szczegolowa instrukcje mailem, "krok po kroku". Zna angielski ale nie chce
mu sie pomyslec, ze Tools to Narzedzia itd, itd, itd....

Nie mam juz do niego sily...
Mysle czasami o wynajeciu eks-afgana zeby go sprzatnal : )))))))))))))))))

adam