Re: najwieksza glupota ? :)

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 16:51:25 MET

> dodam ze da sie wlozyc karte pci do isa - jednak traka karta nie
chce
> dzialac ;)) i sa problemy z wtyczkami :)) komputer klasy 386 +
kontroler
> usb :))

Kto skladal kiedys serwery Proliant (5000? chyba tak, dwuprocesorowe),
to wie, ze przetwornice nie sa zintegrowane z plyta tylko dokladane,
na takich specjalnych slotach.
Je tez mozna zalozyc odwrotnie. I jesli sie tylko jedna zalozy
odwrotnie to nawet serwer dziala!:) Tylko mowi, ze BIOS jest NOT
INSTALLED (nie pamietam dokladnie tego komunikatu, ale mozna sie przez
niego przeEnterowac i pojdzie dalej)
:)

--
Pozdrowienia!