Re: najwieksza glupota ? :)

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 16:32:55 MET

Pracuje w HelpDesku. Dostaje kiedys zgloszenie telefoniczne:
-Sluchaj przyjdz, bo nam CD-ROM nie chce plytki oddac...
- Ale jak to nie chce oddac?
- No normalnie, wlozylam plytke, zrobilam to co chcialam i teraz tej
plytki nie ma...
- No ale jak to nie ma??
- No nie ma! Otwieram CD-ROM, wysuwa sie szufladka a plytki nie ma...
-... fmmm.... No dobra, pilne to jest?
- Nie ale wiesz dobrze by bylo jakbys przyszedl...
No to poszedlem. Pierwsze co zrobilem to oczywiscie otworzylem CD-ROM.
Co widze? Jest Plytka!!! Wyjmuje ja, a tam nastepna!!!:):):)
Nie pytajcie. Nie wiem.
A kazdym razie w napedzie byly dwie plytki.

--
Pozdrowienia!
Aik