Re: Karta graficzna: ati czy gf3?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 11:52:13 MET

Blesso wrote:

> Nie bardzo rozumiem " nie ma wiekszego sensu"

Jak zamierza tez ogladac filmy i mial by miec wybor miedzy R8500 a tanszym
GF4 Ti to ja tez nie widze wiekszego sensu kupowania GF4 :/

> czemu to nie ma sensu kupowac karte graf . ktora jest szybsza od
> Radeona 8500 czy Gforce3 ?

O ile realnie? W jakich rozdzielczosicach? Czy akurat _On_ wykorzysta ta
roznice w szybkosci?

> Jesli masz 17`` a "lepszy " TV to nie mow ze bedziesz pracowal czy
> gral na TV ?

IMO wyjsce TV powinno sluzyc tylko do ogladania filmow i ewentualnie gier.
Samochodwoki na 25" TV to jest to :)

> Nie mysl ze jak ustawisz 1024x768 to uzyskasz ta rozdzielczosc na TV

Chcesz sie zalozyc? :)

> ;) Jesli zas chodzi o "forsiaki "to pewnie ze jakis 8500LE moze byc
> tanszy niz Ti4200 o 40-50 zl(wersja Pro jest w cenie TI4200)

R8500 Szafira kupisz teraz srednio za 550zl taktowania 250/250 albo
250/275. Realna roznica w grach miedzy pelnym Radeonem a LE nie do
odczucia. Najtanszy sensowny GF4 Ti4200 kosztuje ok 700zl, bo kart pokroju
pralinka nie bral bym nawet pod uwage.

> wiec dobra__ wybierasz 8500 bo......... bo ma lepsze TV OUT _rozumiem

Bo srednio liczac ma lepsza jakosc obrazu na pulpicie w grach i na TV...

> ale jakos nie przekonaliscie mnie ze .... "az taka roznica "

Nie kupisz, nie sprawdzisz, nie dowiesz sie... narazie marudzisz... GF, GF
nie rowny, jest wiekszy rozrzut jakosci. W kartach z gornej polki bedzie
mniejsza roznica, w tanszy moze byc olbrzymia. Poprostu nie wyobrazam
sobie ogladac filmy na TV na pralince :/

> istenieje ok__ nie uwierze jesli sam nie zobacze ;) ale moze pare
> szczegolow ? Tomciu pewnie tez bedzie ciekaw w czym to Radek 8500
> jest lepszy niz TI4200 (mowimy o TVoucie)

Wszystko jest lepsze...

> Sam czekam na Radeona 9500 i nie dlatego ze zapewne bedzie mial
> "lepsze " TV-OUT ale dlatego ze mam nadzieje ze starczy mi na dluzej
> niz kupiona dzis GF3 TI200

XChcesz karte na dluzej to kup teraz GF4 Ti4200 z 128MB ale z pelnym
taktowaniem jakiejs dobrej firmy.

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity