Re: Karta graficzna: ati czy gf3?

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 23:19:36 MET

Użytkownik tomciu napisał :
> A monitor to LG flatron 775 FT (zato telewizor mam lepszy :-) ) wiec nie
ma
> wiekszego sensu pakowac sie w tego GF4 4200.
> Ja mysle raczej o radeonie 8500 lub GF3Ti.
_______________________________

Nie bardzo rozumiem " nie ma wiekszego sensu"
czemu to nie ma sensu kupowac karte graf . ktora jest szybsza od Radeona
8500 czy Gforce3 ?
Jesli masz 17`` a "lepszy " TV to nie mow ze bedziesz pracowal czy gral na
TV ?
Nie mysl ze jak ustawisz 1024x768 to uzyskasz ta rozdzielczosc na TV ;)
Jesli zas chodzi o "forsiaki "to pewnie ze jakis 8500LE moze byc tanszy niz
Ti4200 o 40-50 zl(wersja Pro jest w cenie TI4200)
wiec dobra__ wybierasz 8500 bo......... bo ma lepsze TV OUT _rozumiem

Co do mejej nieznajomosci "wizualnej" wyjscia TV na RAdeonie to naturalnie
zgadzam sie ze teoretyzuje mowiac ze ..... zapewne nie zauwazymy wiekszej
roznicy
ale jakos nie przekonaliscie mnie ze .... "az taka roznica " istenieje
ok__ nie uwierze jesli sam nie zobacze ;) ale moze pare szczegolow ? Tomciu
pewnie tez bedzie ciekaw w czym to Radek 8500 jest lepszy niz TI4200 (mowimy
o TVoucie)

Sam czekam na Radeona 9500 i nie dlatego ze zapewne bedzie mial "lepsze "
TV-OUT ale dlatego ze mam nadzieje ze starczy mi na dluzej niz kupiona dzis
GF3 TI200

Blesso