Re: zasilacz bez wiatraka - porażka

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 11:21:59 MET

In article <aqqk35$6mh$1_at_news.tpi.pl>, Marek Szerszyński wrote:

> Może coś z tym zasilaczem jest nie tak? Ja odłączałem wiatrak w dwóch
> zasilaczach i chodziły bez zarzutu.

Może coś jest nie tak, to jest jakiś najtańszy zasilacz, żadna rewelacja.
W sumie to on też chodzi bez zarzutu jak się wyłączy wentylator, tylko
jestem pewien, że ten transformatorek usmaży się po kilku godzinach.

Może spróbuję jeszcze z olejem transformatorowym, skoro już poświęciłem tyle
czasu, czy ktoś wie gdzie to się kupuje?

Paweł