Re: najwieksza glupota ? :)

Autor: mariusz (toudikk_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 11:14:16 MET

>.. pojechalem do klienta kupil sobie nowy sprzet w super sklepie w Lublinie
ale
> mu sie zawiesza wiec pojechalem obadalem i niby ok ale cos mnie tknelo aby
> zobaczyc w biosie jaka jest temp. procka a tam 74 stopnie na celeronku ...
mialem podobnie :)
przychodzi kiedys do mnie informatyk z firmy z procesorem w lapie p3 500
slotowe ale bez radiatora i mowi ze mu sie zawiesza juz przy wejsciu do
biosa, w sumie z glupoty zapytalem (w koncu czlowiek wyksztalcony i do tego
informatyk) czy zalozyl wentylator a on na to "a po co przeciez ja w biosie
tylko przez chwilke chcialem byc ....."

mariusz