Re: athlon i copper pad czyli plytka miedziana?????

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 10:23:12 MET

Użytkownik "Dariusz Lewkowski" napisał:

> czy mozecie polecic jakis konkretnych producentow

Wydaje mi się, że Thermaltake robi najlepsze. Sam taką zresztą
wybrałem i jestem bardzo zadowolony. Niestety: wybija się również ceną
w stosunku do innych. Ale jak sądzę, po opiniach innych userów na tej
grupie, tanie shimy to tylko sprytny pomysł na wyrwanie od klienta
paru groszy.

Pozdrawiam,
Sniper