Re: athlon i copper pad czyli plytka miedziana?????

Autor: Dariusz Lewkowski (darek.lewkowski_at_poczta.fm_nospam)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 12:12:52 MET

Użytkownik "Dariusz Lewkowski" <darek.lewkowski_at_poczta.fm_nospam> napisał w
wiadomości news:aqdh3f$9la$1_at_news.tpi.pl...
> witam wszystkich
> czy ktos mial juz do czynienia z czyms takim??? czy rzeczywiscie pomaga to
> zabezpieczeniu athlona??? czy rzeczywiscie pomaga obnizyc temperature
> procesora?????
> cena jest niewielka, czy i na cos trzeba podczas zakupu zwracac uwage?
> pozdrawiam
> leo

dzieki za tak rzeczowe porady, na prawde duzo to pomoglo, jednak mam jeszcze
jedno pytanie, skoro jest tak duzo rzeczy, na ktore trzeba uwazac przy
kupowaniu tak prostej rzeczy, czy mozecie polecic jakis konkretnych
producentow/firmy jakimi nalezaloby sie zainteresowac (wiem, ze moze byc ich
tysiace)
pozdrawiam
leo