Odp: 3D Mark 2001 SE - co jest ???

Autor: Kraviec (kraviec_at_wp.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 10:41:49 MET

Użytkownik Karol <karol_at_unique.one.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqpofd$4ao$1_at_news2.tpi.pl...
> Witam.
> Mam następujący zestawik:
> P4 2,4 / 533 /512c
> ATI RADEON 9000 PRO Atlantis
> Segate Barracuda ATA IV 80Gb
> DDR266 (niestety cos na 333 nie chce isc :( )
>
> W 3D Mark uzyskuje tylko 5900 punktów - o co chodzi ???
>
> Na dużo gorszych kompach z tą samą grafiką widz w benchmarkach lepsze
wyniki
> :(

moj konfig poza karta graf. (ti4200) i pamieciami (sa 333) jest identyczny,
bez krecenia daje 11.000, na najszybszym ustawieniu pamieci, z podkreconym
2.4 na 2.7 i podkreconym gf4 mam juz 13.500 punktow.
Niestety nie wiem jak ustawic napiecia dla procka, agp i ddr zeby procek
dzialal na 166 zglasza sie ale dziala bardzooo wolno, jelsi ktos ma jakis
pomysl to prosze o pomoc.

pozdr.kraviec