Re: Myszka mnie sie klika ;)

Autor: Marek Lisiowski (marek_at_iwp.com.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 09:42:19 MET

> Hi,
> problem o tyle powazny, ze niesamowicie irytujacy...
> Otoz mam myche A4Tech 4D+
> robi mi sie tak, ze automatycznie prawy
> klawisz mychy mi sie wciska (co powoduje oczywiscie wyskoczenie menu
> kontextowego - pracuje na Win XP Pro)...nie jest (?) to problem mychy.
Witaj,
Pewnego dnia włączyłem komputer, żadnych napraw, wymian itd.
Po kilku minutach pracy pojawiły się efekty podobne do opisanych w Twoim
poście (mysz A4Tech OK-520) tzn samoczynna praca prawego przycisku myszy. Po
przetestowaniu sprzętu wszystkimi dostępnymi antywirusami, oddałem mysz do
serwisu (była na gwarancji).
Po odebraniu z naprawy (choć głowy nie dam czy nie wymienili całego środka)
mysz pracuje bez problemu.
Sprawdź myszkę na innym kompie.
Inne wyjaśnienie problemu jakie mi przychodzi do głowy to awaria portu.
Pozdrowienia,
Marek