Myszka mnie sie klika ;)

Autor: efreet_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 11 Nov 2002 - 20:51:14 MET

Hi,
problem o tyle powazny, ze niesamowicie irytujacy...
Otoz mam myche A4Tech 4D+

I po zmianie procka (na Thunderbirda 1.4 GHz) i gafy na VooDoo3 (o tyle istotne
(?), ze powodowale odlaczenie mychy ) robi mi sie tak, ze automatycznie prawy
klawisz mychy mi sie wciska (co powoduje oczywiscie wyskoczenie menu
kontextowego - pracuje na Win XP Pro)...nie jest (?) to problem mychy, bowiem
moj brat ma identyczna i dzieje sie to samo...dzisiaj mialem przyjemnosc babrac
sie w bebechach kompa, co znow spowodowalo odlaczenie wszystkiego...
I po podlaczenie wszystkiego znowu sie to dzieje - i to o wiele bardziej
zintensyfikowane - nawet kilka klikow na sekunde (o dziwo, jak nie rudzam
wskaznikiem, to tak sie nie dzieje - ale jak rusze i zostawie, to potrafi kilka
razy poklikac)...tez nie drivery (?), bo po wylaczeniu bez zmian...
Plyta ?? ASUS A7V133 model 1.05.

HEEEELLPP !! Bo tzw. q..vicy dostane

Efreet