Odp: Odp: czy ktoś potrafi okiełznać SCSI ?

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 23:21:00 MET

> Widze czlowieku ze nie czytasz calego postu, a nawet calych zdan, albo tez
nie
> rozumiesz tego co przeczytales.
> Wyraznie szykasz zaczepki!...

OK jesli merytoryczne pytanie traktujesz jako zaczepke to chyba tak. To ze
Ty zwyczajowo nadajesz nagrywarce ID 6 to wybacz ale nie oznacza ze tak "sie
zwykle ustawia". To Twój zwyczaj.

> Wiekszosc kart (naturalnie nie wszystkie) sa wzorowane na technologii
Adaptec -
> Jednego z Pionierow technologii SCSI...

To ze na rynku polskim mamy bardzo maly wybór adapterów SCSI (mam na mysli
reprezentowanych producentów) a jest wsród nich Adaptec nie oznacza ze
konczy sie na nim swiat. Obecnie tak sie sklada, ze uzywam Adapteca od ok.
pól roku ale to pierwszy raz posiadajac urzadzenia SCSI od ok. 3 lat.

> Zbyt duzo watpliwosci....

Zaskakuje mnie po prostu podawanie rozwiazan w ciemno gdy osoba pytajaca nie
sprecyzowala problemu i srodowiska, wtedy watpliwosci to chyba normalna
rzecz. Na tym chipsecie LSI jest np. wykonana karta Tekram DC310 swego czasu
czesto dolaczany do nagrywarek (sam kupilem taki zestaw DC310+CD-R Teac 55S
4 lata temu) ktora nie ma BIOSu, nie mozliwosci konfiguracyjnych o ktorych
piszesz.

> Duzo wartosciowych i ksztalcacych informacji znajdziesz tu:
> http://scsifaq.org:9080/scsi_faq/
> Naprawde, warte odzalowania troche czasu i poczytania.

Nie omieszkam poczytac.

Wojtek

Tak na marginesie uzytkuje SCSI od dluzszego czasu tez bez klopotów a
pierwsze urzadzenie IDE od bardzo dawna jakie posiadam mam od 4 tygodni.....