Re: (OT) Ile moge za to dac(dyski IBM)

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 14:33:09 MET

"Michał"

> Moge kupic dyski
> IBM 30 GB 7200/ATA100 ICCC35L040AVR070
> IBM 40 GB 7200/ATA100 DTLA-307030

Ten drugi, to tez jest 30tka, chyba ze zle wpisales jego oznaczenie.

> ile moge za to dac maksymalnie i jak z awaryjnoscia bo slyszalem rozne
> rzeczy na temat IBM

Szczerze mowiac, nie wiem, co ci doradzic. IBMy byly bardzo awaryjne, z
wyjatkiem wczesnych serii DTLA. Mam ten drugi dysk do dzisiaj (juz grubo
ponad 2 lata), pracuje praktycznie na okraglo. Sprawdz moze, gdzie te dyski
zostaly wyprodukowane, jezeli ten drugi jest zrobiony na Filipinach, mozesz
zaryzykowac, jezeli z Wegier, to sobie daruj (to sie tyczy obu dyskow).

Pzdr.
hattab