Eizo L565 lub Placeo - opinie?

Autor: bbq_at_poczta.fm
Data: Mon 11 Nov 2002 - 14:18:13 MET

Witajcie!
Czy ktos z was mial do czynienia z monitorami jak w temacie? Wstepne ogledziny wypadly na plus, nie wiem tylko, jak sie beda sprawowac w grach i filmach. Podlaczone byly bowiem do jakiejs daremnej grafiki i 3d mark w porywach osiagal 10 klatek/sek. wiec nie mialam sie jak zorientowac. :-)
Za wszystkie uwagi bede bardzo wdzieczna - a szczegolnie za rade, ktory z nich wybrac - chodzi mi wylacznie o parametry uzytkowe.
Pozdrowienia,

--
AniaP