Re: czy ktoś potrafi okiełznać SCSI ?

Autor: Marianr24 (marianr24_at_aol.com)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 06:04:33 MET

>Subject: czy ktoś potrafi okiełznać SCSI ?

>witam,
>
>zamontowałem przd chwilą nagrywarkę TEAC (kontroler SCSI Symbios 8100S PCI
SCSI adapter...........

Jezeli poprawnie zainstalowana karta t.zn. nie ma konfliktu i prawidlowo
ustawione terminacje, a takze "ID" , ktory zwykle dla CDR ustawia sie na 6, a
jezeli do SCSI jest popdpiety tylko CDR to ten numer moze byc dowolny pomiedzy
0-6 (7 jest zarezerwowany dla karty). Ten numer "ID" ustawia sie zworkami na
CDR w nieco podobny sposob jak "Master/Slave" dla IDE.
Pozostaje wiec tylko poprawna konfiguracja samej karty.
Podczas startu (boot) jak tylko pokaze sie instalacja twojej karty (adaptera)
SCSI - nacisnij "Ctrl + A" i tam, dokonasz odpowiedniej konfiguracji nie
zapominajac o numerze "ID" twojego CDR. Tam tez ustaw terminacje karty na
"auto".
"SAVE Configuration" - Exit Setup.
Po kolejnym restarcie system powinien rozpoznac twoj CDR natychmiast po
instalacji karty SCSI.
Nie trudz sie w szukaniu terminacji na "TEAC- CDR" - jest ona fabrycznie
ustawiona na "wlaczona".