czy ktoś potrafi okiełznać SCSI ?

Autor: daoc_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 08 Nov 2002 - 09:42:01 MET

witam,

zamontowałem przd chwilą nagrywarkę TEAC (kontroler SCSI Symbios 8100S PCI SCSI
adapter, 53C810 Device - przepisałem to z menedżera urządzeń), zainstalowałem
sterowniki z płyty win98... i w nagrywarki ciągle nie ma :-(((

To znaczy w menedżerze urządzeń znajduje się przy Symbios... wykrzyknik
(urządzenia nie ma w systemie, nie pracuje poprawnie lub nie mam
zainstalowanych sterowników).
Ściągałem drivery z sieci, przeinstalowywałem i .... nic.

Czy ktoś wie jak zmusić to urządzenie do działania?

Nagrywarka jest używana (prędkość x4) i w poprzednim kompie działała bez
problemów.

Po raz pierwszy mam do czynienia ze SCSI i nie wiem nawet jak to ugryźć...

z góry dzięki za pomoc,

Daniel Ociński