Re: Zestaw

Autor: emes (emesemes_at_wp.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 01:21:50 MET

> ATI Radeon 9000 64MB

raczej

> Seagate 40GB Barracuda czy WD Caviar SE 40GB WD400JB 8MB Cache (doradzcie)

seagate , caviar glosniejszy i ciut szybszy ( w testach) w trakcie
normalnego domowego uzytku
bez ronicy powiedzialbym ...

> CD-ROM 52x Asus

lepiej dvd

> chodzi mi oczywiscie o "najlepszy ze srednio najtanszych", tak do kwoty
> 3000PLN. Co zmienic, co bedzie ok w tej cenie, na czym zaoszczedzic,

jezeli juz cos ograniczac to procek(chociaz ponizej 1600XP nie warto
schodzic )
RAM musowo 256MBmin. no i grafika cos lepszego od R9000 mozna by wrzucic,
 jednak masz limit rozumiem

--
emes