Zestaw

Autor: EmSio (emsio_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 00:20:17 MET

Witam. Chcialbym zebyscie mi doradzili w kwestii takiego zestawu
komputerowego:
Athlon 1600XP
Microstar KT3 Ultra2-C
monitor: LG F700B
ATI Radeon 9000 64MB czy Geforce4 MX 420 DDR 64MB (doradzcie)
Seagate 40GB Barracuda czy WD Caviar SE 40GB WD400JB 8MB Cache (doradzcie)
CD-ROM 52x Asus
pamieci DDR 128MB lub 256MB
drukarka: Canon S-200

chodzi mi oczywiscie o "najlepszy ze srednio najtanszych", tak do kwoty
3000PLN. Co zmienic, co bedzie ok w tej cenie, na czym zaoszczedzic, a do
czego dolozyc? Zastosowania: gry, filmy - ogolnie domowa rozrywka.
pzdr