Re: Niezawodnosc dyskow - co wybrac.

Autor: Wojciech Grobel (wojtegNO_SPAM_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 00:11:28 MET

Kosh wrote:
> Zajrzyj do archiwum (przynajmniej _raz_ w tygodniu ktos pyta o wybor
> napedu) !.

Oj wierz mi, ze zajrzalem - i to wiecej, niz tydzien wstecz. Taka kolejnosc
wydaje mi sie na tyle oczywista, ze nie widzialem potrzeby, aby to zaznaczac
:-/. Chodzi o to, ze o ile faktycznie watki o wyborze dyskow pojawiaja sie
dosc czesto, to zazwyczaj ukierunkowane sa na wydajnosc, czasem cene (u mnie
bez wiekszego znaczenia, byle w rozsadnych granicach (na SCSI mnie nie
stac)).

> Maxtor przejal w zeszlym roku "oddzial" Quantum-a, odpowiedzialny za
> produkcje napedow dyskowych!.

"Wypadlem" troche z obiegu :(. Faktycznie w zadnym z cennikow nie ma dyskow
Quantum.

--
Wojciech Grobel
wojtegNOSPAM_at_zeus.polsl.gliwice.pl