Re: Niezawodnosc dyskow - co wybrac.

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 11:45:12 MET

"Wojciech Grobel" napisal(la) dnia 2002-11-09 23:29, te oto slowa:

> W najblizszym czasie musze kupic dysk. Wydajnosc, wytwarzany halas -
> nie ma wiekszego znaczenia (tzn. bez przesady - mysle raczej o dyskach
> 7200). Ze wzgedu na to, iz jestem "po przejsciach" ;) pod uwage biore
> aktualnie tylko trzech producentow - Maxtor, Quantum i WD.

Zajrzyj do archiwum (przynajmniej _raz_ w tygodniu ktos pyta o wybor
napedu) !.

> Gdyby interesowala mnie wydajnosc wzialbym pewnie WD z 8-MB cache, ale
> jak w temacie - priorytetowa sprawa jest niezawodnosc - tego nie ma w
> testach :(. W zwiazku z tym pytanie do uzytkownikow dyskow
> wymienionych producentow i do serwisantow/pracownikow
> sklepow - ktorego producenta wybrac? Daaaawno temu bez wachania
> wybralbym Maxtora, ale z tymi dyskami nie mialem kontaktu od ladnych
> paru lat - jak jest teraz?

Maxtor przejal w zeszlym roku "oddzial" Quantum-a, odpowiedzialny za
produkcje napedow dyskowych!.

> Aha - zapomnialbym - jesli chodzi o pojemnosc, to wystarczyloby mi 30
> GB, ale jesli cena bedzie przystepna, to moze byc jakikolwiek wiekszy.

Nikt, juz napedow 7,200 o pojemnosci 30 GB nie produkuje/sprzedaje (no
moze poza WD - model WD300JB). :-)

Smialo mozna wybrac (zakupic) produkt WD jak i Maxtor-a.

--
Best regards, Kosh                  kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"