Re: Dlaczego poziom użycia procesora 50% jak komputer jest bezczynny?

Autor: MAX (max_kr[wytnij-to)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 19:25:49 MET

Użytkownik "Wojtek" <nick0000_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> użycie
> programy,

> obliczeniowe
> >
> No jeśli włączyłeś monitor systemu to zobacz który proces zjada Ci czas
> procesora.

Jeżeli mówimy o monitorze z narzędzi systemowych, to wszystkie porcesy są na
normalnym poziomie, tyle tylko że przy Celeronie 400MHz zabiera to do 3%
mocy a przy Celeronie 1800 MHz ponad 45%.

Dalej jestem bezsilny i nie wiem co przyssało się do mojego nowego kompa
zżerając część (prawie połowę) jego mocy obliczeniowej.

Pozdro
MAX