Re: problem z... no wlasnie z czym?

Autor: kyle (kyle666_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 01:34:05 MET

> Przetestuj dyski programami diagnostycznymi ze stron producentów. W
> dyskach Fujitsu padała elektronika a błędy były takiego typu jak
> opisujesz, tylko dodatkowo pojawiały się crosslinki i bad sectors.
sprawdzalem Fujitsu ATA Diagnostic Tool'em - program nie znalazl zadnych
bledow

> To,
> że instalkę linuksa przegrałeś na dysk nie oznacza że jest dobra - rpm-y
> mogą być uszkodzone (błędy w ściąganiu).
byc moze, ale jakis czas temu probowalem zainstalowac inna dystrybujce z tym
samym skutkiem

przypomniala mi sie jeszcze jedna rzecz - czasami przy wlaczeniu zasilania
komputer automatycznie wchodzi do BIOS'u. na stronie jest napisane ze system
wykryl nieprawidlowe ustawienia dotyczace procesora. po wyjsciu z BIOS'u
wszystko jest juz ok. dodam ze procesor nie jest przetaktowany i ma
odpowiednio ustawione napiecie (1.5V)

pozdr.
kyle