Re: problem z... no wlasnie z czym?

Autor: Maciej Ptak / iNetwork (maciejptak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 00:35:01 MET

Proponuje zamienic partycje na system NTFS - moze to nie jest rozwiązanie
ale NTFS jest duzo bardziej odporny na uszkodzenia.
Ale uwaga- dostep do partycji nie bedzie mozliwy z poziomu systemów Win9x
oraz nie ma mozliwosci na powrót zamiany NTFS na FAT 32 bez formatowania.

polecenie Convert z linii poleceń:

CONVERT D:FS:NTFS

gdzie D oznacza litere dysku

u dwóch klientów objawy byly podobne na WIn XP i ustąpiły po powyższej
operacji
operacja nie powoduje utraty danych

pozdrawiam