Re: laptopy- gdzie kupic, jakie i jak najtaniej,

Autor: Nedd Ludd (neddludd_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 21:56:07 MET

Ok a gdzie w Wawie są jakies solidne firmy które handluja ew sprowadzaja
laptopy? Wiem oczywiście o tych firmach z giełdy komputerowej, tylko czy u
nich warto kupować? Ceny maja troche zawyzone jak mi sie wydaje. Wiele z
tych komp ma uszkodzone baterie i miesiac gwarancji...Przy tej cenie
wolałbym wiecej pewnosci co do tego co kupuje.
Dzieki
Marek Brogowski