CD-ROM

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 19:02:27 MET

Witam!
Od niedawna mam problemy z CD-Romem.Był wyczyszczony parę miesięcy
temu,działał pięknie,a teraz...nie widzi płytek.
_Widzi tylko jedną,w mig ją rozpoznaje i czyta,to znaczy,że zepsuty nie
jest_.
Nie uruchamia mi także tych,które powinny się same uruchomić.
Robiłam już różne sztuczki,ale moje wysiłki na nic.Komunikat jaki się
pokazuje to:*urządzenie nie jest gotowe*.
Mam Win98 SE,to tak na marginesie.
Uprzejmie proszę o podpowiedzi.Jestem już u kresu wytrzymałości.

Pozdrawiam,

--
Kaja