Re: Zwalnianie obrotow waitraka na Duronie

Autor: Maciej Ptak / iNetwork (maciejptak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 02:19:34 MET

Kurcze ale kombinacje.
Polecam wentylatory Arctic Cooling - najlepiej z regulacją temperatury - są
praktycznie bezszelestne.
Mają wbudowaną regulację - po starcie zimnego komputera można praktycznie
czytać napisy na naklejce wentylatora. Śmigło jest duże więc przy 40
stopniach na Athlonie obraca się tylko ok 3 500 obrotów/min wiec cisza jak
makiem zasiał. Naprawde polecam.

pozdrawiam