Re: Zwalnianie obrotow waitraka na Duronie

Autor: Cbr (jeton_at_wp.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 20:20:12 MET

> Witam Wszystkich,
> Problem jak w temacie. Jakie są najlepsze a zarazem bezpieczne metody
> zciszania pracy komputera, a dokladniej radiatora na procesorze.
> Ja posiadam Durona a na nim radiator MasterCooler, ktory pedzac z
predkoscia
> ok 5500 rpm robi niesamowity szum. Z tą prędkościa wiatraka na procesorze
> utrzymuje sie temp ok 39 C.
Ja kupilem na gieldzie od jakiegos dziadka za 10 zł rezystorek ktory porostu
montujesz pomiedzy zasilaniem z plyty a kablem od wiatraka(przejsciowka). I
mi zwolinl do 4000rpm i jest spoko,. temp jest 49stopni(to dobra temp) a
procesor jest podkrecony duron z 700Mhz na 900mhz. I super dziala od 1 roku.
Pozdrawiam.