Re: Szkola a komputery.

Autor: Robgold (robgold_at_nteria.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 16:03:33 MET

Użytkownik "slawek_xl" <slawek_xl_at_poczta.as.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 08.11.2002 09:09 , Jakub Pietroń powiedział:

powiem tak...zajmowalem sie obsluga pracowni komputerowej w szkole
(modernizacje , zakupy) , administracja serwer na linuxie.
wedlug mnie sprawa wyglada tak:

spoko

bardzo dobrze ...w zupelnosci wystarczy do pracy na necie , prac w office'e
, jakiegos cad'a (Autocad) , a cena to 10 pln w komisie ..wiec do takich
zastosowan super

zdrowe przegiecie ....lepiej kupic durony 800 ,900,1000 (ewentulanie moze
cos z uzywanych) ..na pracowni nie potrzeba sprzetu do grania ...

tu jest cinko ....takie 256 to by bylo mnimum ...aby jedak jakis komfort
pracy byl

Wystarczy zwykkla ATX za 130pln bardzo isntotne aby miala z tylu mozliwosc
zalozenia klodeczki (sa takie obudowy z tak przelotka) bo w szkole jak to w
szkole ...dzis jest a jutro .moze juz nie byc ....niestety :(