Re: Kabel do notebooka

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 14:54:51 MET

Chciałbym połączyć notbooka z PC'tem aby przesłać dane z jednego do
drugiego.

Lepszy bedzie kabel LTP, bo bedzie szybszy, ale taki nie wiem jak
zrobic.
A kabel do laczenia po COMach to musisz skrosowac... kurde tez nie
pamietam ktore piny.... gdzies znajdziesz to w necie... Albo poprostu
kupisz taki kabelek za pare zlotych... No a ten LPTowy to juz moze byc
troche drozszy...

--
Pozdrowienia!
Aik