Kabel do notebooka

Autor: Jamamoto (polar_bear_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 14:32:30 MET

Witam

Chciałbym połączyć notbooka z PC'tem aby przesłać dane z jednego do drugiego. Nie zależy mi specjalnie na prędkości bo jestem zaakceptować nawet prędkość 5-10 KB/sek bo mój twardy w notbooku ma 100 MB a FDD zupełnie nie działa. Moje pytanie brzmi : czy można samemu zrobić sobie taki kabel połaczeniowy na LPT czy COM. bo na 60-100 pln na siecówkę mnie nie stać. Czy jeśli mam gniazdo i wtyczkę DB25 (LPT) albo DB9 (COM) i połaczę je pin do pinu to taki kabel będzie działał ??? Jesli będzie działą to który kabel będzie lepszy na LPT czy COM

Dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam

Yamamoto