Re: dziwny ten moj XP 1700+ :)

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 10:08:27 MET

> Jednak postanowilem przesiasc sie z durona na powyzszy procek.
Wszystko
> smiga super ale ciekawostka jest, ze procek przy 133/133 zglasza
sie jako
> XP 1800+ ale zegar ma 1.47 GHz.

Nic dziwnego. Poprostu dales sie nabrac (jako jeden z wielu) na
polityke marketingowa firmy AMD.
XP 1800 (tak samo jak XP 1600 i kazdy inny XP) to TYLKO NAZWA
procesora, ktora bierze sie, stad, ze teoretycznie ma on wydajnosc
taka jak PIV 1,6 (XP interpretowane jako "razy Pentium")
Niezla jazda. Juz nie bede mowil jak sie sam wku***lem na AMD jak sie
tego dowiedzialem.

Pozdrowienia!
Aik
Kiedys widziałem Ptaka i Drzewo, ale jest OK.:)
www.aikus.prv.pl