Re: BAJTEK - mam na zbyciu kilkadziesi?t numerów z lat 88-96 [SPAM]

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 09:48:52 MET

Użytkownik "Wojciech Giersz"...

>Powaznych? Z tymi tekstami o imponowaniu komus jakims strupialym
8086, czy
>286 to bys furore zrobil na pl.rec.humor.monty-python, a nie tutaj :)

8088, nie 8086...podstawowych spraw nie rozróżniasz...To tak, jakbyś
pomylił Poldka Caro z Borewiczem ;>>. 8bit szyna danych rulez !!!
A Ty co, zamierzasz konsolą do gier imponować ? Weg nach
pl.kupa.złomu.samoobrona.na obradach.sejmu.cyrk.pl :)

>Fascynujace. A po grzyba komu byl taki certyfikat? Zeby zrobic
podzial na
>dobrego konserwa i zlego konserwa, i moc dzieki temu wyciagnac wiecej
>pieniedzy od biurowych biedakow? ;)))

Nie mam pojęcia, ale raczej tak ;). Dowiedziałem się o tych
certfikatch ze starego "Komputera", już po kupnie.
Zresztą pamiętaj, że tego komp kupiony był używany, już 4-letni, a
tymi certyfikatami od 86 roku(Compaq Deskpro 386) chyba nikt sobie
głowy nie zawracał ;)

>To musiał byc niezly widok -- jakas ubozuchna gierka na maszynie do
>pisania. :>

Jak bym chciał sobie pograć, to bym kupił Amigę. Ale nie chciałem ;>

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl