Re: RE: Ktory GeForce?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 22:16:16 MET

tbg napisał:

>dowiesz sie z czasem, ze:
[...]

okay; jestes o pogladach socjalistycznych... :>>> i interesujesz sie
czlowiekiem; a ja interesuje sie tym, ze chocby nie wiem jak
wartosciowe byly wypowiedzi kolegi, to trudno je odczytac, skoro
stanowiac czesc watku, paletaja sie po glownej galezi; poza tym robia
niesamowity balagan i traci sie przejrzystosc grupy; ja to tak widze;
zreszta podobnie skonfigurowany czytnik mial/ma kolega Zbigniew K.
"zkiszkiel(na)bsk.vectranet.pl" i rowniez sial poza watkami;

>wiec Twoj gniew jest niesluszny, bo kolega Jaroslaw, moze byc zmuszony po
>prostu do tej formy korespondencji, chociaz:

moze byc, ale jak slusznie zauwazyles, istenieja portale niusowe na
www; np. gazeta.pl/news;

zauwaz, ze takie posty sie glupio archiwizuja; jesli zawieraja
wartosciowe wypowiedzi, to sie marnuja;

IMVHO;

proponuje EOT-a;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?