Re: Ktory GeForce?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 23:40:53 MET

On Thu, 07 Nov 2002 13:45:51 GMT, adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
wrote:

>***PLONK***
Kiedys musi byc ten pierwszy raz......

>(1) poczytaj sobie kolego co to jest References;
Wiem ....kolego.

>(2) nie RE: tylko Re:
Ok - nie zauwazylem.

>(3) sig na max 4 linie; a to co zacytowalem to co jest?
Siga separuje delimiter "-- "
Tu go nie ma wiec moze to nie jest sig?.
Niestety takie cos dokleja serwer z ktorego pisze (taki urok p...
poczty korporacyjnej), wiec wyluzuj troche.

Pozdrawiam
Glide