Re: diagnozowanie hdd w domu;

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 17:01:00 MET

> wydaje mi sie, ze moj dysk nie dziala dobrze; jakos dziwnie brzmi;
> jakie oprogramowanie ladnie pokaze mi parametry dysku

Zacznij od SMART Explorera sciagnietego z
http://download.chip.pl/index/download_index_1200.html?sort=68&sorthow
=1&se_aktpage=6&se_reccount=71
Pamietaj, zeby w BIOSie wlaczyc SMART Capability czy jakos tak to sie
nazywa.
SMART podaje Ci generalnie tylko dwa parametry: Performance i
Realiability. To jego wada ale i zaleta.
W ogole to jest to bardzo dobry pomysl IMO, zeby na kazdym pececie to
bylo zainstalowane i zeby to sobie systematycznie co jakis czas
sprawdzac.

Pozdrowienia!
Aik
Kiedys widzialem Ptaka i Drzewo, ale jest OK.:)
www.aikus.prv.pl