diagnozowanie hdd w domu;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 14:29:10 MET

czesc;

wydaje mi sie, ze moj dysk nie dziala dobrze; jakos dziwnie brzmi;

jakie oprogramowanie ladnie pokaze mi parametry dysku bez utraty
danych; interesuja mnie: wszystkie czasy; chce sobie porownac czasy ze
strony producenta z czasami z programu testujacego;

jest to ST34311A; dysk sie czasami nie podnosi po podaniu zasilania,
wykonuje tylko miarowe /co okolo sekunde/ stuki typu "inicjuje
glowice";

objaw wystepuje na roznych MOBO, ale testowalem tylko z jednym
zasilaczem;

os: dowolny; najlepiej bootwalna dyskietka;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?