Re: karta dzwiekowa - prosze o porade

Autor: Konrad Kucharczyk (konradq_at_o2.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 12:20:49 MET

Użytkownik Adrian Napieralski napisał:
> Witam
>
> Mam w tej chwili SB Live Value. Moje pytanie jest krotkie i proste - czy
> warto zmieniac karte na Audigy Playera? Da mi to cos w ogole? Poradzcie

Mialem juz w swoim kompie klona SB, SB AWE64 a teraz mam SM LIVE!
i muszę powiedzieć, że do zastosowań domowych wystarcza mi ona w zupełności.
Jeśli nie tworzysz muzyki, nie jesteś melomanem to (w/g mnie) wystarczy
Tobie ona w zupełności
- lepiej dołożyć sobie więcej RAM'u.

ps. oczywiście, że Audigy player jest lepsza od LIVE! tak samo jak GF4
od GF3 - pytanie jest tylko, czy w pełni wykorzystasz możliwości karty
(bądź to dźwiękowej bądź graficznej).

--
pozdrawiam
Konrad