Re: ATI R9000 i overclocking

Autor: JK (jacks_at_pks-sa.com.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 12:16:29 MET

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik JK <jacks_at_pks-sa.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:aqchje$amp$1_at_korweta.task.gda.pl...

> ,
> Cel2,0_at_2,8
> WinXP
> 3D)
> Radeon
>
> jesli masz rzeczywiscie PCI/AGP 33/66 - nie wiem jak to zrobiles przy FSB
> 140 ?? to nie wina karty bo ona chodzi nominalnie - chyba ze jednak tam
nie
> ma AGP 66 ??

> [...]

Na mojej płycie można zablokować na stałe AGP/PCI tak ,że nie zmienia się
wraz ze zmianą FSB .
Problem na pewno jest związany z kartą , bo to jedyna dokonana zmiana w
systemie.
Co do radiatora na karcie ,to nie bardzo chciałbym go zdejmować ,bo karte
kupiłem wczoraj i mogę ją oddać - zresztą gdyby się nadmiernie grzała to
zwisy były by cały czas , a jak obniże FSB do 125 to wszystko działa ok...
Zasilacz to zwykły zasilacz zobudowy za 150 zł - dlatego się zastanawiam czy
to nie jego wina...
Jakie powinno być nominalne napięcie na AGP ? Mogę je ustawiać w biosie
,ale chce przesadzić.

                             dzięki za odpowiedź - Jacek