Re: Problem z Gigabyte VAX

Autor: dottycfn (dottycfn_at_go2.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 23:24:44 MET

Użytkownik "dottycfn" <dottycfn_at_go2.pl> napisał w wiadomoœci
> Witam
> Problem nieco podobny do watku ponizej. Mianowicie ww plyta, dziala z
> prockiem athlon xp 1700. Po zmontowaniu zainstalowalem win xp, wszelkie
> dodatki, dokonfigurowalem pod siebie, i zaczalem
<ciach>

Juz znalazlem rozwiazanie - ale sam jestem w szoku. Pamiec. Przechodzi test
podczas POST, dos dziala ok, i dopiero podczas instalacji windowsa sie
wyklada. Podpialem ja do 2go kompa - win xp sie wgral, ale juz proba
wyslania komunikatu przez gg skonczyla sei krytycznym wyjatkiem z powodu
pamieci.
pozdrawiam
dottycfn