Re: Problem z Gigabyte VAX

Autor: MWmwMW (wwmw_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 22:27:39 MET

dottycfn wrote:

> Witam
> Problem nieco podobny do watku ponizej. Mianowicie ww plyta, dziala z
> prockiem athlon xp 1700. Po zmontowaniu zainstalowalem win xp, wszelkie
> dodatki, dokonfigurowalem pod siebie, i zaczalem zgrywac na dysk filmy, po
> zgraniu +/- 10 system sie powiesil. Windows juz nie wstal mimo usilnych prob
> jego reanimowania. Na domiar zlego teraz nie chce sie zainstalowac zadna
> wersja windowsa. Niektore komunikaty ktore xp chyba losowo generuje:
> - Bios w tym systemie nie jest w pelni zgodny z systemem acpi. Upgraduj bios
> [...]

cze
mialem podobny problem z gigabytem (ale pod intela), tez byl xp,dzlal,
dzalal, i nagle kupa. nic nie chidzi no to ja format i w98, i kupa, ale
dos chodzil
ROZWIAZANIE:
powyciagalem wszystie karty rozszezen i wlozylem je jeszcze raz, (ale to
chyba nie bylo to) no i docsnalem wszytkie porty z plyty gl ( comy, psy
itd. przycisnalem palcem :) wlaczam i wszystko cycus chdzi!
i tak do teraz
pozdr...