Re: upgrade bios'u Matrox - problem

Autor: LPoD (chaker_at_dupa.z.dupa.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 20:02:28 MET

"< tomek >" <nie_at_chce.spamu> wrote:

> Aby zrobić flash BIOSu karty trzeba działać na dwu kartach
> w płycie.

Czy aby na pewno? Matrox udostępnia program do fleszowania biosu
pod windą, a i w instukcji nie wyczytałem nic o konieczności
posiadanie 2 kart.
Inna sprawa, że bezpieczniej jest mieć jakąś kartę PCI pod ręką na wypadek,
gdyby fleszowanie się nie powiodło. Też mam G200 i były z nią problemy
pod win2k. Po zainstalowaniu nowych driverów prawdopodobnie
skasował się flashrom, bo karta przestała się odzywać...no więc
włożyłem jakiegoś starego virge'a na pci, odpaliłem windę, wgrałem
bios 3.3.b34 (czy jakoś tak) i działa bez problemu pod win2k i pod XP.