Re: upgrade bios'u Matrox - problem

Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 19:12:01 MET

"Pawel" <p_k_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Po drugie. G200 mialby nie dzialac z powodu starego biosu?
> nie chce mi sie wierzyc.

Niestety tak jest. Miałem ten sam problem z G200.
Za nic nie chciała chodzić z K7VZA. Ściągnąłem BIOS v3.3.034
ze strony matroxa i zrobiłem flasha.
Działa OK do tej pory :)

Aby zrobić flash BIOSu karty trzeba działać na dwu kartach
w płycie. Do slotu PCI jakąś S3 a do AGP G200. W BIOSie
kompa należy przełączyć kolejność bootowania karty graficznej
na PCI. Warto wcześniej na dysk twardy zgrać wszystkie
potrzebne pliki do G200. Odpalamy kompa w DOSie i jazda...
Dostałem ładny komunikat, że w systemie wykryto kartę
G200 i czy wczytywać plik BIOSu. Po drodze program proponuje
zrobić kopię tego co jest na karcie i dalej już OK.
Po wyłączeniu kompa wyciągamy kartę ze slotu PCI, odpalamy,
wchodzimy do BIOSu kompa i przestawiamy kolejność bootowania
kart na AGP. I dalej już działa... ;)

 Pozdr.