Re: problem...

Autor: +Dugi+ (dugi_at_[NOSPAM)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 19:10:51 MET

On Wed, 06 Nov 2002 00:09:43 +0100, Konrad Kucharczyk <konradq_at_o2.pl>
wrote:

>nie bardzo rozumiem, w czym pomoże linux?

pod linuchem podobno mozna usunac plik z pytajnikami w nazwie.

a mam tylko red hata 7, ktory po zabootowaniu :D z CD ma tylko opcje
instalacji i jedna secure. po odpaleniu w /dev nie mam zadnych dyskow
(hda) i nie wiem jak zamontowac wtedy partycje.
pozdro

--
Majkel +Dugi+ Broda ------------------------- dugi_at_irc.pl
|      'Nie ma co rozpaczac nad gasnacym sloncem,       |